Best Blogger Tips SAWAPADI: ::::::irac uk itah::::::

“Where the spirit does not work with the hand there is no art”

my facebook my deviant art

Thursday, September 10, 2009

::::::irac uk itah::::::

::::::irac uk itah:::::



ainud,


irac uk itah.



,?uka itah nakkoros uak aman imud id::::di dunia mana kau ******** hati aku?


,?gnarep lapak hawabid,learsI::::Israel,******* kapal perang?


,?utasreb malsi icus hanat sata, hakeM id uata::::atau di *****,atas tanah suci islam bersatu?


.utas anam gnay uka nakkujnut:::::tunjukkan aku yang mana ****.




---------------------------------------------------------------------------------



ainud:::::dunia


,uka itah naknigni uka::::::aku inginkan hati aku,


-------------------------------------------------------------------




,?uka itah nakkapmac uak anam ria id::::::di air mana kau ********* hati aku?


,uralecreb kat gnanet rilagnem ,lin iagnus:::::::sungai nil, mengalir tenang tak *********,


?urubmem gnades natnaj ayaub ,gnanet rilagnem ,nozama uata:::::::atau amazon, mengalir tenang, buaya jantan sedang *******?


utas anam gnay uka nakkujnut::::::::tunjukkan aku yang mana satu.



--------------------------------------------------------------------------------------




ainud,


uka itah nakulremem tagnas uka




,uka nakkujnut:::::tunjukkan aku,


utisek itsap uka::::::aku pasti ******,


uggnunem askapret ualaw::::::walau terpaksa menunggu,


utab ubireb nalaj::::::jalan ****** batu,


uharepreb tikubreb::::::berbukit *********,



--------------------------------------------------------------------------



ainud,


?uka adap nakireb naka gnay iridnes uak nikgnum uata::::::atau mungkin kau sendiri yang akan berikan pada aku?.


,ulrep kat uak nikgnum:::::mungkin kau tak perlu,


umetek uk auj  naka nikgnum itah:::::hati mungkin akan jua ku ketemu,


umej asar adait ukahasu akij:::::jika usahaku tiada rasa jemu.


umetek ukitsap:::::pastiku ketemu.


uka itsap:::::pasti aku.



-omar-









0 comments:

Post a Comment