Best Blogger Tips SAWAPADI: selamat hari raya~~

“Where the spirit does not work with the hand there is no art”

my facebook my deviant art

Friday, September 2, 2011

selamat hari raya~~

wuwuwu..
da lame x update blog,
susah nak ada masa sendiri and ada internet tuk aku bukak blog and update pasal diri sendiri.
*bilela nak sambung balek lukis2..haishh..wacomm..haishhh..

sementara ada internet ni , so nak wish selamat hari raya aidilifitri kepada semua member member aku yang stil kenal, ingat aku , kalau ada salah maafkan la ea,
* ntah x tahu sape je yang akan baca blog aku ni, hahaha

dah 3 bulan lebei aku keje and alhamdulillah kali ni dapat gak merasa dut gaji digunakan tuk beli benda benda yang aku mengidam since zaman belajar dlu dengan menggunakan duit sendiri,hahaha

1) dl mas belajar dlu slalu je geram tgk orang main mercun banyak2, skrang da keje memang lain je rasa sebab leh beli mercun ape2 pun ... *pas main mercun baru rase ruginyeee ruginyee...
tapi dalam ati rase puas la sebab dapat apa yang dihajat even ape yang dihajat tu x ok je sebenarnye.hahahaha

2) bleh bagi mak duit tuk belanje masa raya and puasa.. ni pun antara benda yang aku agak terasa la dlu.. dlu terasa macam beban gak la, but if x mintak duit nak beli baju raye cmane, skrang alhamdulillahd ah leh bagi duit kat diorang and x mintak duit tuk beli baju raye..~da leh beli baju sendiri.hehehe...

3)leh topup banyak2 especially masa bulan posa ni and mesej dengan buah hati...haaaa.heppynye...heeeee~ :-)

ada banyak lagi benarnye but da malas nak tulis.hahahaahah..

k, ape aku nak pas belajar and dah kje ni .
k,my wishlist :


1- bagi mak ayah duit tuk belanja bulan2 ( DONE)

2- cari bakal bini ( DONE) * errr..tq..heeee..

3- beli keter.. fuh fuh...myvi SE le kalau bleh,aku x kisah ler 2d hand ke asal myvi SE.huuu.. *persona ok gak.. SX4 nanti nanti la yer~

4-simpan duit tuk kawin..er,,,nak tunang tahun depan, kawin lagi 2 tahn dari skrang.fuh fuh fuh~..go omaq go~!

5- yang lain tu , aku rase aku teringin i phone, tablet and wacom sebijik.. tu je barang digital aku nak..

6- *nak anak ramai2..

7- nak ada rumah sendiri, 70's house kan cik kak kan?hahaha...kemain...

8- nak jadi orang yang lebei baek dari hari ni. :-)

tu la sedikit sebanyak ape aku nak buat masa sekarang, da lagi in detail but rasenye yang tu jela yang betul2 nak di hati ni. * yang lain2 tu nak tapi macam bukan mase lagi and bukan daya lagi.hahaha


lastly tuk cik kak , thanz sebab always ada bile senang and susah. thanz sangat2 :-).appreciate.
happy dengan kamu. k,
salam,

-omar sharib


er..lupe..

9) guitar baru ( DONE).. valencia acoustic guitar.. cikai2..tapi sedap main,heeee *eqah~jom jamming~~!

0 comments:

Post a Comment