Best Blogger Tips SAWAPADI: ::huahhhh~!ajaib~!::

“Where the spirit does not work with the hand there is no art”

my facebook my deviant art

Sunday, March 13, 2011

::huahhhh~!ajaib~!::


wahahah,tajuk entry kali ni macam sedikit pelik..tu adalah ekspresi terkejut dan teruja dengan sesuatu. Memang aku teruja..
teruja disebabkan aku terjumpa balik satu buku yang aku suka dulu dan tidak disangka penulis/pelukis ilustrasi buku tu rupanya Pak Yusof aka yusof gajah,facebooknya pun aku ada ,,oh bahagianya...

banyak cerita aku tetibe secara tak sengaja datang berduyun2 bile aku tengok cover page buku ni dan sememangnya banyak benda aku buat dengan buku ni.
buku ni aku rasa kalau x salah aku,aku beli masa aku tadika atau darjah satu, ada orang datang jual buku di sekolah and harga buku masa tu murah, aku rase dengan yakin aku beli tiga buah,tapi x dapat ingat buku apa but yang aku ingat just buku ni ( harap aku jumpa lagi cover page yang lain) .and ada satu buku ni di library sekolah aku dlu.

aku pernah trace balik satu satu buku ni dengan kertas minyak ( tracing paper buat sendiri,amek minyak and lumurkan di kertas dan keringkan selama semalaman~.hahahahah).

penah baca buku ni sampai dalam toilet ( bad habit aku yang berjaya di stop,sampai darjah 6 aku rase)

aku harap sangat aku dapat balek buku ni, bukan sebab aku nak baca but nak simpan coz banyak nostalgia aku dengan buku ni..
aku macam dah blur2 apa isi kandungan cerita ni, hope to get one soon...
sapa sapa ada dalam simpanan bleh la bagitahu,aku sanggup beli :-)
tuk korang semua..
ni cover page buku tu .

thanz uncle usop aka yusof gajah sebab buat illustration and buku yang best. antara buku buku yang berjaya buatkan aku ditahap sekarang,
salam

0 comments:

Post a Comment