Best Blogger Tips SAWAPADI: ::design thesis=headache::

“Where the spirit does not work with the hand there is no art”

my facebook my deviant art

Friday, March 11, 2011

::design thesis=headache::



xbanyak aku bleh sebut pasal design thesis sekarang ni ,bukan disebabkan xde isi untuk diborakkan but xde mood sebenarnye nak berborak pasal design and diri aku,
just an update tuk orang2 yang sudi naikkan trafik blog aku.
beberapa drawing and introduction pasal IPD (ibu pejabt polis daerah ) yang aku tengah buat..
3d rendering then gune dynamic auto painter tk dapatkan effect sketchy ni.
btw, ni proposal untuk ibu pejabat polis daerah pendang yang juga adalah tajuk thesis aku.

contoh contoh board aku arit yang dibuat di waktu pagi sebelum present,so jangan ditanya mutu,keunggulan dan segala kualiti lain coz memang berterabur and x sempat nak buat betul2 pun,....
ah da malas nak menulis..nati aku sambung lagi citer pasal thesis.xde mud nak bercerite.
k,wish me luck tuk thesis,
dah x nak serabut2 dengan belajar walaupun aku tahu belajar tu wajib sampai ke mati,
ok.
tenkiu
:-(

0 comments:

Post a Comment