Best Blogger Tips SAWAPADI: :::wacom intuos::

“Where the spirit does not work with the hand there is no art”

my facebook my deviant art

Thursday, December 17, 2009

:::wacom intuos::

hasil usaha aku selama 2 minggu menjadi indon sementara di puncak jalil, maka akhirnya dapat jugak aku memiliki sendiri wacom intuos 4 yang dah lama sangat dah aku idam kan,, yeahhhhh untuk diri aku sendiri,hahah
resam benda baru, mesti banyak benda yang nak di belajar and aku harap2 moga moga x berenti di tengah jalan,
ada beberapa sketches yang dah dibuat dalam minggu pertama intuos di tanganku, komen lah :-)...sapa nak di lukiskan leh ajek cakap .heheheh..

wacom intuosku, walaupun just small size tapi puas ati seh,,,,

huhuhu

lukisan di minggu minggu terawal, sapekah ini?.ahahahah.sorry musliha mazlan sebab amek ko jadik model x bergaji aku,hahaha..kalau nampak gemok ke kurus ke aku mintak maap sebab still belajar,hahaah.
anyway, thanz to all members yang tolong aku,:-)

semua sketches2 baru akan di upload di blog nie,, sile update slalu :-)

0 comments:

Post a Comment