Best Blogger Tips SAWAPADI: assalamualaikum

“Where the spirit does not work with the hand there is no art”

my facebook my deviant art

Saturday, September 5, 2009

assalamualaikum

pembuka bicara...

sawapadi sebenarnya adalah salah satu benda yang aku ingin buat sejak lama dahulu. mungkin sebelum ini ramai yang sudah perasan yang aku mempunyai blog lain seperti sultanbasi dan sebagai nya tetapi kurang isinya kerana kesibukan yang sememangnya tak dapat aku elakkan, tapi , untuk sawapadi, insyaAllah aku akan sentiasa mengemaskini dan insyaAllah jika diizinkan tuhan , aku ingin jadikan blog ini sebagai satu cara aku meluahkan pendapat, pandangan serta komen tentang kehidupan aku sendiri dan juga sekeliling.

sawapadi mungkin kedengaran biasa bagi sesetengah orang tetapi bagi yang mengerti, setiap perkataan yang ditulis didalam blog mungkin menceritakan tentang isi hati dan juga pemikiran penulis, sama seperti sawapadi,merujuk kepada kediaman aku,kedah.:-)

sekian dahulu bingkisan ringkas dari aku untuk menerangkan apa itu sawapadi dan insyaAllah , mudah mudahan sawapadi akan terus kekal sebagai medium utama aku untuk bersuara.

0 comments:

Post a Comment