Best Blogger Tips SAWAPADI

“Where the spirit does not work with the hand there is no art”

my facebook my deviant art

Tuesday, April 26, 2011

dah lama x update blog dengan menulis panjang panjang macam dlu.
just a simple update pasal diri sendiri.
somehow aku da manage tuk lepaskan diri dari sengsara thesis.
*seriously thesis sangat kejam
Alhamdullillah syukur pada tuhan sebab aku lepas, x payah mengulang coz bagi aku thesis ni
sangat sakit start dari 1st sem sampaila ke 2nd sem.
and to be honest kalau dari 1st year up till 4th year tu sebenarnye aku main2 pun leh lepas but
for thesis aku rase sangat lain.da x leh main2 and memang kene kuat mental.
kalau x manage betul2 masa surely akan end up dengan rasa luzer.
but,,
try to make things work and worth.thats thesis for me.
kalau ada tenaga,go for the best.design best2
kalau xde tenaga, just moderate and berada ditakuk selamat
bukan cuba jadi 'melayu' just environment untuk thesis tu yang x mengizinkan..

mood sedey sedey : ON~!
k la, tuk my fam, aku ucapkan terima ksih sangat2 even aku tahu maybe xde sape pun from my fam yang akan baca aku nye blog and tahu apa yang aku rasa sepanjang aku study.
mak ayah,for me antara yang the best sebab cuba bagi aku education yang terbaik walaupun bersusah payah menyara anak sorang yang banyak perangai ni.
abang kakcik, terima kasih, support banyak.
terima kasih sangat2
....

future?
kalau purata hidup manusia ni 80 tahun, maksudnya aku dah menghabiskan quarter of my life just untuk study. stop..aku da x larat
banyak benda lagi kena difikir.
banyak planning,perkiraan dalam kepala.
sampai aku rase aku x tahu mana patut didahulukan.
taknak end up luzer.


just made one new life goal.
kinda weird but somehow aku happy.
happy sebab boleh jadi diri sendiri.
happy ni maybe sekejap,maybe longlast
but
nevermind,
better happy
no bitter
insyaAllah longlast.


pelik dengan diri sendiri.
rasa dipermudah urusan.



0 comments:

Post a Comment